Libet zaprezentował nowy katalog

Dokładnie w samo południe 7 marca br. Libet pokazał swój nowy, długo wyczekiwany, katalog produktów 2014/2015 oraz otworzył wystawę prac, będących efektem współpracy firmy z Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Miejscem prezentacji stały się wnętrza ultranowoczesnego budynku ASP, symbolicznie odzwierciedlające innowacyjne podejście Libetu do biznesu i produktu, jak też twórczą ideę współdziałania z designerami i artystami.


Na prezentację nowego katalogu przybyli przedstawiciele wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, architekci i projektanci, reprezentanci firm deweloperskich, studenci, jak również osoby na co dzień związane z firmą. Witając gości, Thomas Lehmann, prezes zarządu Libet powiedział: zaprosiliśmy Państwa, aby przedstawić – moim zdaniem – spektakularne efekty naszej współpracy z młodymi designerami i artystami oraz nowy katalog firmy. Nasze produkty zawsze są charakterystyczne i wyróżniają się z całej oferty rynkowej – w tym nasza siła i przewaga rynkowa. A dzisiaj, jako pierwsi, zobaczą Państwo nową wizytówkę produktową Libet.

Po części oficjalnej, z której każdy uczestnik wyszedł z nowym katalogiem Libet w ręku, w przepięknej oprawie wizualnej, otwarta została wystawa prac studentów, pokazująca przemyślenia młodych designerów na temat brukowanej nawierzchni.

50 nowych produktów

Nowy katalog produktowy Libet 2014/15 w pełni odzwierciedla podejścia Libetu do biznesu i do produktu. Ma prostą, funkcjonalną i, co ważne, intuicyjną formę oraz, pod każdym względem, nowoczesny layout. Nacisk położony został na wizualizacje produktów – w myśl hasła „dużo obrazu, mało treści”. Obok krótkich opisów, przy każdym z produktów znajdują się również ikonki, wskazujące ich cechy i walory. Z kolei szybkie dotarcie do każdego miejsca w katalogu umożliwia zastosowanie registrów. Katalog, obok dotychczasowej oferty, zawiera m.in. ponad 50 nowości, produktów w nowych kształtach, kolorach i wyjątkowym wzornictwie. Tomasz Dwojak, dyr. ds. strategii, rozwoju i marketingu: katalog jest esencją działania Libetu i odpowiedzią na oczekiwania Klientów. Wyznaczamy trendy i edukujemy naszych konsumentów.

Katalog jest również znaczącym narzędziem dla Partnerów firmy. Jest w nim wiele produktów, które są dedykowane do sprzedaży tylko w partnerskich punktach sprzedaży. W celu personalizacji w części katalogów znalazły się adresy partnerów Libetu oraz QR kody, które przekierowują na ich stronę internetową. Poprzez ten katalog firma chce trafiać również do wykonawców, jako jednego z ważniejszych ogniw pomiędzy Libetem a konsumentem.

Ambitnie i twórczo

Maciej Pańczyk, kierownik działu badań i rozwoju Libet: Libet ma odwagę i ambicje podążać własną drogą, nie kopiujemy, nie naśladujemy, tylko szukamy rozwiązań, które nas wyróżnią i sprawią, że to inni będą podążać przetartymi przez Nas szlakami. Jednym z działań w tym kierunku jest twórcza współpraca z Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Jej dotychczasowy efekt przeszedł nawet śmiałe oczekiwania zarówno ze strony uczelni, jak i firmy. Dowodem jest, otwarta podczas promocji nowego katalogu, wystawa prac studentów z pracowni prof. Jana Kukuły. Stworzone przez młodych projektantów wizualizacje i prototypy materiałów nawierzchniowych zwracają uwagę świeżością oraz oryginalnością spojrzenia na stronę estetyczną kostki brukowej i płyt tarasowych, ale na podkreślenie zasługują także ich ogromne walory użytkowe.

Agata Danielak-Kujda, prorektor ds. artystyczno-badawczych i naukowych wrocławskiej ASP: nasza współpraca trwa od wielu miesięcy i nazwałabym ją modelową. Akademia Sztuk Pięknych kształci nie tylko artystów (jak to jest często postrzegane), ale również profesjonalnych projektantów. Dzięki współpracy z firmą Libet, wielu przedsiębiorców będzie wiedziało, iż nasi studenci są przygotowani do tego, aby odnaleźć się na rynku pracy i gładko wejść w pracę zawodową.